Klacht: slechte toegang tot de winkel

op 01 mei 2017 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

De ingang van de AH winkel in Leiderdorp (Winkelhof) vinden wij bij de ingang zeer slecht toegankelijk als er wat meer toeloop is. Met een boodschappenkar kun je bij de ingang praktisch geen kant op omdat de ruimte veel te krap is. De situatie wordt veroorzaakt doordat: de groenten opstelling te dicht bij de ingang is geplaatst, de uitklappende deuren van de groentekoeling tegenover deze groenten opstelling bij opening van deze deuren helemaal versmalt, personeel met hun karren (die natuurlijk ook hun werk moeten doen) de ingang vaak ook door ruimtegebrek blokkeren. Hierdoor ontstaat er vaak irritatie omdat je geen kant op kan en je regelmatig het woord “sorry” hoort als mensen iets willen pakken. Ben je eenmaal deze hindernis gepasseerd en heb je je wagentje maar ergens in de zaak hindervrij weggeplaatst dan is het plezier al vaak verpest. Bij de lectuur is het vaak stil en ben je bij de kassa aanbeland. De ruimtes in de looppaden worden regelmatig ook belemmerd door opgestapelde aanbiedingen die daar worden neergezet en veel ruimte innemen (opgestapelde pakken closetpapier, wijn enz).

Kan de winkelindeling niet gewijzigd worden?

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Klachten van Dool