Klacht: Slechte sprays

op 13 juni 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik gebruik jullie Elnett satin heat protection spray. Hier betaal je 8 euro voor, heb er nou al 3 gehad waarbij de sprays stuk zijn. Alles valt op de grond, waardoor je veel meer moet gebruiken dan eigenlijk nodig is. Daarbij wordt de vloer er erg glad van, best gevaarlijk.
Ik vind dat als je 8 euro betaalt voor een spray, hij ook wel goed mag zijn. de inhoud is goed, maar heb nu al 3 flessen voor niks gekocht.
Ook moet ik vaak het opzetstukje opnieuw er op klikken (zie foto)

Ik zou het erg op prijs stellen als ik nieuwe flessen krijg. Ik vind het te veel geld om steeds nieuwe flessen te kopen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar L’Oréal over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 13 september 2017 om 14:26 geantwoord

Direct na bericht op klacht.nl het volgende bericht naar Moyza gestuurd:
Wat vervelend om te lezen dat tijdens het gebruik het product niet in orde is. Wij besteden veel zorg aan de ontwikkeling en fabricage van onze producten en hun verpakkingen. Het is dan jammer, dat ondanks zorgvuldige controle, het product toch een productiefout bevat.

Wij willen het product graag intern bekijken en je bevindingen doorgeven aan onze marketingafdeling. Daarom verzoeken wij je vriendelijk om het product naar ons Informatie Centrum te sturen, antwoordnummer 455, 2130 WB Hoofddorp (postzegel is niet nodig). Onder vermelding van je volledige adresgegevens en e-mailadres. Je ontvangt dan zo spoedig mogelijk een nieuw product.
We hebben helaas niets meer gehoord van Moyza

Alle klachten die gemeld zijn door Moyza