Klacht: Slechte service/niet nakomen afspraken en slechte afhandeling

op 16 juni 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Ik ben nu 3 weken bezig om te komen tot een oplossing over het herstellen van de bestelling.
Afspraken en toezeggingen die gemaakt worden over het opnemen van contact worden nooit nagekomen. Ik moet steeds overal achter aan.
Het verschuilen achter fouten en dan aangeven dat de bon klopt.

Als het verkeerde deel van de bank wordt teruggenomen en de juiste elementen worden geleverd. Een en ander tegen gesloten beurzen.
Anders annuleer ik de koop!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 04 juli 2017 om 08:20 geantwoord

Beste D Lamrabat,

Ik heb begrepen dat er inmiddels een passende oplossing is aangeboden. Ik hoop dat u hiermee tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak. Dit is uiteraard niet onze intentie geweest. Ik hoop dat u tevreden bent met de aangeboden oplossing.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 04 juli 2017 om 09:52 geantwoord

De oplossing is verre van passend. Ik heb deze maar geaccepteerd, omdat ik geen andere keus heb.
Jullie werkwijze zijn kenmerkend voor de negatieve uitstraling in de branche! Op het moment dat er iets te verkopen valt zijn jullie er als de kippen bij. Op het moment dat je fouten erkend en klanttevredenheid/klantbelang moeten laten prevaleren geven jullie niet thuis.
Prima! Ik zal in ieder geval negatief over jullie oordelen. Er zijn een aantal personen in mijn netwerk die ook op het punt staan nieuwe meubilair aan te schaffen.
0% kans dat die nu worden doorverwezen! Succes met doorgaan met deze praktijken.

Alle klachten die gemeld zijn door Dris