Klacht: Slechte service/niet nakomen afspraken en slechte afhandeling

op 16 juni 2017 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

Ik ben nu 3 weken bezig om te komen tot een oplossing over het herstellen van de bestelling.
Afspraken en toezeggingen die gemaakt worden over het opnemen van contact worden nooit nagekomen. Ik moet steeds overal achter aan.
Het verschuilen achter fouten en dan aangeven dat de bon klopt.

Als het verkeerde deel van de bank wordt teruggenomen en de juiste elementen worden geleverd. Een en ander tegen gesloten beurzen.
Anders annuleer ik de koop!

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Meubelstad een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Meubelstad

Heeft op 16 juni 2017 om 16:23 geantwoord

Beste D Lamrabat,

Wat een vervelende situatie. Ik wil het graag nakijken voor u. Excuses voor deze vervelende ervaring en ik hoop met u tot een goede oplossing te komen. Hiervoor ontvangt ik graag uw ordernummer. Graag wil ik u vragen of u deze door wil geven, dan kan ik uw dossier in behandeling nemen.

Sophie - Webcare Sanders Meubelstad

Heeft op 17 juni 2017 om 10:55 geantwoord

Mijn order is 370234. De verwachte reactie nu is dat jullie een zeer coulante oplossing hebben geboden en het mijn schuld is!'
Echt kansloos zo'n opmerking. Jullie hebben 71 klachten!!! meer dan welke bedrijf ook en relatief voor jullie omvang veel. Je zou je moeten schamen hoe je met klanten omgaat. In plaats dat jullie het met klanten goed oplossen, kiezen jullie er voor om complete service afdelingen in de lucht te houden om klanten af te schepen.
Ik heb een afspraak gemaakt voor een bank volgens de afmetingen die ik heb doorgegeven. Dat jullie vervolgens kiezen om de afspraken anders op papier te zetten en vervolgens aan te geven dat ik akkoord ben gegaan en dat geleverd is. Afspraak ligt anders, maar daar willen jullie niets mee doen! Los het goed op voor me!!

Alle klachten die gemeld zijn door Dris