Klacht: slechte service Ziggo

op 21 december 2017 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Overgestapt naar jullie, netjes de Mediabox ontvangen, per vandaag geactiveerd (nou ja dat moest nog handmatig gebeuren…)alles netjes volgens het boekje gedaan en dan …..niks noppes nada! Vervolgens 4x gebeld en iedereen zegt wat anders… Nog niks.. 3 uur wachten, 4 uur wachten zelfs 24 uur wachten werd gezegd.. Serieus werken jullie niet met hetzelfde protocol?? De 27e kan er een monteur komen, dus nog 6 dagen zonder wat dan ook.. Gezellig joh,, leuke kerstfilms kijken of opnemen, muziekje luisteren , of als je dat kerstgezemel zat bent je ff lekker terug trekken met je laptoppie of je mobieltje.. O nee, geen wifi, internet, televisie !! Wat een slechte service , jullie beloven van alles maar hier hebben we dus helemaal niks aan. Nu maar ff bij de buurman voor wifi….Maar dit is toch neit te geloven.. Een week of 3 geleden was er een monteur van Ziggo die kwam omdat mijn buurman geen signaal had, er bl;eek op onze verdieping een kabelbreuk te zitten… Vervolgens heeft die monteur bij ons in de woonkamer een nieuw stuk kabel geplaatst… En nu hebben wij dus problemen. Een spoedmonteur?? Nee mevrouw die mogen we alleen sturen als u een pacemaker of iets dergelijks heeft,,, Nou gelukkig niet maar ik heb wel een groot probleem.. Graag met spoed een oplossing!!

mogen 22 december een monteur die dit oplost!

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door assie1969