Klacht: Slechte service via de telefoon

op 14 januari 2014 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik heb deze tv besteld online. Deze wordt vervolgens ZONDER handleiding geleverd wat al erg verwarrend is aangezien het aansluiten van de tv zeker niet gemakkelijk blijkt te zijn. Vervolgens heb ik maar liefst 5 keer (!) contact gehad met de Philips klantenservice (lees voor ruim 10 euro!) en telkens wordt mij iets anders verteld. Ik krijg telkens het smart tv gedeelte niet aan de praat. Uiteindelijk wordt mij verteld dat ik het via Wifi kan proberen dus ik heb Wifi aangeschaft in huis. Alsnog werkt het niet en wordt mij dan pas verteld dat ik daar weer een draadloze adapter voor nodig heb om signaal te ontvangen. Erg slordig dat dit zolang moet duren en dat het niet duidelijk is dat je dit alles nog aan moet schaffen voordat de tv helemaal werkt!

Ik ontvang graag een reactie op bovenstaande want ik ben op deze manier niet tevreden over Philips. Dat is jammer aangezien ik en mijn familie altijd voor Philips kiezen (vooral met tv's) en dit zet me wel zwaar in twijfel om een volgende keer toch over te stappen op een ander merk. Ik ben benieuwd hoe Philips mij tegemoet kan komen.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Philips een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Philips

Heeft op 14 januari 2014 om 12:41 geantwoord

Geachte,

Hartelijk dank voor uw bericht. Graag hadden we onze excuses aangeboden voor enige negatieve ervaringen.

Voor verbinding met Wifi heeft u een draadloze adapter PTA128 nodig.
Omdat Philips een groen bedrijf is wordt er geen afgedrukte handleiding bij het toestel geleverd. Maar, er is wel degelijk een handleiding beschikbaar bij iedere TV. Die staat digitaal op het toestel en valt ook te bekijken op de website. Dit is zo om de ecologische voetafdruk te verminderen.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd,

Philips webcare

Alle klachten die gemeld zijn door Loeshuybers