Klacht: Slechte service van cjib medewerker

op 25 augustus 2016 over CJIB in de categorie Incassobureaus

ik heb 2 keer gebeld naar het cjib om een oplossing om mijn boetes te betalen.
ik ben 2 keer heel slecht behandeld door jullie collega’s
van de 1e heb ik geen naam kunnen ontvangen.
de 2e mevrouw heette zwaantje naar haar zeggen.
ze beantwoord mijn vragen niet en vertelt alleen wat ze zelf wil.

ik zit in de sociale dienst ik heb geen extra geld om boetes te betalen en die boetes van de cjib lopen alleen maar op.
nu wil ik ergens vandaan geld lenen en alles wat open staat betalen omdat er alleen maar nog meer kosten van deurwaarders bij komen.
maar ik krijg geen garantie van als ik vandaag alles wat open staat bij het cjib betaal dat het alsnog naar deurwaarders word verstuurd met hogere kosten.
ik wil graag alles betalen en afsluiten voordat ik in grotere problemen kom.
ik wil graag een garantie dat er niet weer hogere kosten bij komen en dat het alsnog word door verstuurd naar andere deurwaarders.

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar CJIB over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door CJIB in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat CJIB een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

CJIB

Heeft op 25 augustus 2016 om 12:52 geantwoord

Meneer gebeld, aangegeven dat er, normaal gesproken, herinneringen worden verstuurd naar het GBA adres. In dit geval wordt de inning en incasso van
genoemde zaken 2 weken stilgelegd. Meneer krijgt tot 8 september 2016 de tijd om de bedragen te voldoen. Zijn de bedragen dan niet ontvangen, dan wordt de inning en incasso weer voortgezet en kan er een deurwaarder worden ingeschakeld.

Alle klachten die gemeld zijn door okan89