Klacht: Slechte service van Aldi servicebedrijf Sertronics

op 25 januari 2014 over Aldi in de categorie Supermarkten

3 maanden geleden kocht ik een glazenwaterkoker bij Aldi Herenstraat Rijswijk waarvan de sluiter eind december defect raakte. Begin januari zegde de afd Inkoop Zoetermeer telefonisch een spoedige afhandeling hiervan toe, aangezien met open deksel koken tot gevaarlijke situaties van kan leiden en moest toch even hun servicebedrijf Sertronics bellen die het gauw zou afhandelen zeker met een Aldi ondersteuningsbrief (Bevestiging dat waterkoker bij Aldi is gekocht en gold als vervanger van mijn kwijtgeraakte originele bon, waarvan ik wel een scan kopie had) die ik op 9 jan de fa per email zond. Inmiddels was ik diverse telefoontjes met zowel Aldi als Sertronics verder. Sertronics, mevr Bianca, leek er kennelijk niet van onder de indruk. Ze eiste toch de originele bon per post. Later bleek per email toch ok. Na 2 weken krijg ik een email terug waarin wederom naar de originele bon + extra info van type van het apparaat gevraagd wordt, welke ik een week geleden hen zond. Weer met klem verzoekend het nu wel snel af te handelen, aangezien ze dat ook enkele weken geleden konden hebben gedaan (meende ook dat de bon al wel duidelijk genoeg was). Met 2 kleine kinderen in huis blijft dagelijks zo koken en schenken met open deksel een gevaarlijke bezigheid! En verzocht hen mij binnen 1 week nu een nieuwe te zenden. Echter zonder resultaat nog!

Ik vind het zeer triest dat voor een simpele waterkoker, welke defect is, er zo lang en klantonvriendelijk over gedaan wordt alvorens een nieuwe te zenden en/of geld terug. Als ik zelf een nieuwe aanschaf ter voorkoming van gevaar brandwonden, zit ik wel met een extra waterkoker straks waar ik niks mee kan..

Slechte service van het servicebedrijf Sertronics!

Per omgaande een nieuwe waterkoker (of per omgaande geld terug) en 'smartevergoeding' van E50 gratis boodschappen.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aldi

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aldi nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht radj02

3 jaren geleden - Zo merk je de hoge prijs van de slechte service bij Aldi ! vr groet Richard van der Meer

Alle klachten die gemeld zijn door radj02