Klacht: Slechte service, Slechte Reperatie

op 05 september 2016 over Sanders Meubelstad in de categorie Meubelwinkels

In 2013 Bankstel gekocht voor €2200 incl Protexx stofbescherming.
4 maanden later breekt de achter leuning monteur aan huis kan m niet maken aangezien ze bij de montage essentiële bouten waren vergeten, kan gebeuren, bank wordt opgehaald.
enige tijd later (week of 6) weer in orde terug gebracht.
enkele maanden geleden weer gebeld met sanders meubelstad ivm een zitting dat compleet is ingezeten waardoor je op het frame zit, dit wordt thuis gemaakt en ben wel tevreden met t resultaat. Enkelen weken daarop weer bellen met Sanders met loslatende naden, stiksels monteur komt weer paar stukjes kan die maken en de het grootste gedeelte moet gedaan worden onder een machine.. Maar volgens Mevr, van de servicedesk hadden wij garantie meer!!! Nou Mevr Servicedesk heb hier een CBW plus Garantie Certificaat waarin staat dat ik de eerste 5 jaar onvoorwaardelijk kan genieten van mn aankoop.
na heen en weer bellen toch op 23-6 opgehaald, Nu krijg ik mn bankstel na paar weken weer terug en het viel ons meteen op dat de bank slecht gemaakt was, nou ja gemaakt geprutst draden staken door de naad recht omhoog en zelfs de aflever chauffeur heeft meteen naar sanders gebeld dat dit niet goed uitzag. Sanders zou met ons contact opnemen, en dat hebben ze afgelopen week gedaan, En hoe!!
“We kunnen niks meer voor jullie betekenen aangezien het bankstel slecht onderhouden was en er etensresten tussen zaten als we dit eerder geweten hadden waren wij hem niet eens komen ophalen”
sorry hoor, bankstel wordt gewoon schoongemaakt en we gaan er regelmatig met de stofzuiger over heen zelf een apparaat aangeschaft voor het schoonhouden van de bank… vind dit dus erg overdreven, zal misschien nog kruimels tussen gezeten hebben waar wij niet bij kunnen zonder hem te demonteren, maar slecht onder houden, echt niet.
Maar geeft dit dan het recht om een bank te verprutsen?? mag toch zeker verwachten dat een bank van €2200 toch wel langer meegaat dan 3 jaar?? 2 keer teug geweest naar de fabriek en dan ook nog monteurs in huis gehad om de bank te laten maken…Heb nog 2 jaar garantie waar ze niks aan doen, Sanders nooit meer.

Als ik kan genieten van een bank dat door de verkopers juist als onderhouds vriendelijk beschouwd werd. 3 jaar alleen maar ellende met dat ding.. wil m gemaakt hebben.

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanders Meubelstad

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanders Meubelstad nog niet in behandeling is genomen.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Meubelstad in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door cooper123