Klacht: Slechte service. Slechte producten.

op 30 juni 2021 over Meeks Meubelen in de categorie Meubelwinkels

Bij aflevering van onze bank zagen wij dat de bank van slechte kwaliteit was en dat hij mankementen vertoonde. Wij hebben hier meteen een melding van gemaakt bij het bedrijf. Pas na een aantal mails van ons werd er gereageerd. Ze zouden het aan de fabrikant doorgeven. Een poos later werden we gebeld door het bedrijf waar wij een servicecontract hadden afgesloten voor de bank. Zij wilden de bank wel orde komen maken, maar er zou dan aan de bank genaaid gaan worden en de bank zou daardoor gaan scheuren. Wij wilden dat niet. Het gaat hier om een nieuwe bank en het had niets met het inzetten te maken, maar er zaten deuken en bobbels in, die niet beter worden als de bank ingezeten wordt. We hebben Meeks weer een mail gestuurd en weer belde het servicebedrijf op. In al die tijd hebben wij niets van Meeks zelf gehoord. Ze schuiven dus alles van zich af. En bieden een waardeloze oplossing. Het probleem is nog niet opgelost en wij zijn hier nog mee bezig.

Wij willen een goede bank.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Meeks Meubelen

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Meeks Meubelen nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tulleken