Klacht: Slechte service Roompot beach resort

op 05 juli 2017 over Roompot in de categorie Vakantieparken

Onze klachten op een rij:
– Bij aankomst op vrijdagavond zouden we inchecken bij het terrascafé,dit was tot 22:00 geen probleem. Bij aankomst was het personeel wel van plan ons te helpen, maar daar hebben we ruim een kwartier op moeten wachten. Ze waren druk met andere dingen. Vervolgens bleken onze pasjes er niet bij te zitten. Dit kan gebeuren natuurlijk, maar er werd niet professioneel mee omgegaan.
uiteindelijk weer een half uur verder konden we het huisje in doordat de security het huisje met een loper open heeft gedaan. Maar dan moesten we wel altijd even een raampje open laten staan zodat we er weer in konden (???). Er zou de volgende ochtend voor ons een alternatief zijn.
– Dit was dus niet het geval, er werd vooral benoemd dat het voor het personeel nog vervelender zou zijn dan voor ons, want zij moesten nog 55 andere mensen inchecken vandaag. Er kwam geen excuus, alternatief of tegemoetkoming. Na een aantal keren bij de receptie te zijn geweest hebben we het maar opgegeven. Wel moesten we elke keer langs de receptie om in ons huisje te kunnen, zij belden dan weer de security. Onze auto hebben we al niet eens meer op het park gezet, gezien we ook de slagboom niet konden gebruiken.
– Al die tijd geen excuus of oplossingsgericht denkwerk, het was vooral ons probleem.
– Uiteindelijk heeft iemand zaterdag aan het einde van de middag onze deur weer van het slot gehaald toen we terugkwamen van het strand. Hij had binnen 2 minuten pasjes geregeld en snapte niet wat het probleem was.

Conclusie: Slechte service, geen klantvriendelijkheid, wij moesten ons vooral niet druk maken. Helaas zijn wel alle initiatieven vanuit ons gekomen. Dit had anders gemoeten. En dan hebben we het nog niet eens gehad over de staat van het huisje.

Gewenste oplossing: Een financiële tegemoetkoming, daar wij niet terug zullen komen op een Roompot park GEEN tegoedbon..

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 12 juli 2017 om 10:09 geantwoord

Heeft op 12 juli 2017 om 16:25 geantwoord

De gegevens zijn wel doorgemaild naar kwaliteit Roompot, ik heb contact gehad met Denise.

Bericht van Roompot

3 maanden geleden - Wij hebben inmiddels de boekingsgegevens ontvangen. Wij hebben hedenmiddag telefonisch contact opgenomen met mevrouw Mulders, daar zij de hoofdboeker en daarmee de contactpersoon van deze boeking is. Wij hebben de bevindingen met mevrouw Mulders besproken en beschouwen deze kwestie hiermee als afgehandeld. Vertrouwend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Roompot Vakanties Afdeling Kwaliteit

Alle klachten die gemeld zijn door Sanne345443344