Klacht: Slechte service, ranzige & koude bestelling en zo ondermaats dat zelfs de hond het niet weg krijgt.

op 04 oktober 2016 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

Ik heb afgelopen maandag (3 oktober 2016) bij McDonalds Escamplaan, De Werf 68, een bestelling gedaan aan de selfservice met als de volgende gegevens: #CSO Order: 84, Terminal CT455819, Merchant: 20897763, Periode: 6278, Transactie: 00012215, Auth. code: 0SE1S0.
Tijdens het wachten zagen wij bestellingen die later gedaan waren één voor één meegegeven worden terwijl wij ons eten zagen koud worden op een tafel waar de bestelling gemaakt werd.
Na 15 minuten was ik het zat en vroeg aan het meisje achter de kassa of het nog lang ging duren waarop haar antwoord was “bijna wij wachten nog op de fishfilet” waarop ik aangaf “kan de rest van de bestelling dan niet meegegeven worden?”. Ik krijg vervolgens hier het antwoord op dat de rest weer gemaakt moet worden (blijkbaar was onze bestelling weggegeven aan andere mensen of iets dergelijks).
Vijf minuten laten kregen wij onze bestelling compleet maar, u raad het al, alles was koud behalve de fishfilet…
Wij hadden een bestelling van drie Maestro burgers, ik vind dit een schandalige omschrijving van een burger. Ik had heel wat verwacht maar wat wij gekregen hadden was: Een taai en hard stuk kipfilet wat gevuld was met stukken vet en spieren.
Het was zelfs zodanig ranzig, ik kan geen goed woord er voor over hebben, dat onze hond het kipfiletje niet eens doorgebeten kreeg en zelfs bijna er in stikte (de kipfilet bleef hangen in de keel van onze hond).
Na het eten van de fishfilet werd ik zo dusdanig misselijk dat mijn gehele bestelling weer terug er uit kwam en heb de gehele avond, en nacht, hiervan last gehad (kortom, voedselvergiftiging).

Ik vind de service, snelheid (fastfood is niet meer wat het vroeger was), klantvriendelijkheid en kwaliteit van (deze) McDonald zo dusdanig slecht, dat ik niet meer mijn kansen zou durven willen wagen bij een andere McDonalds.
Plat gezegd, zou ik de producten niet eens aan mijn hond meer durven geven!

Ik hoop dat mijn klacht serieus genomen wordt en zou ook het bedrag wat ik aan deze fiasco heb uitgegeven retour willen hebben.

Het bedrag van 27,70 retour.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door D44N