Klacht: slechte service na foutieve levering

op 27 augustus 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Bij het filiaal in Amsterdam te Spaklerweg heb ik een half jaar geleden tapijt en ondertapijt gekocht voor mijn slaapkamer en inloopkast. Toendertijd woonde ik nog in Amsterdam en nu inmiddels verhuisd naar Almere waarvoor het tapijt gekocht is. Er liep toen een btw korting en ik heb aan de hand van een tekening van de woning het tapijt aangeschaft en een aanbetaling van 100 Euro gedaan. Bij navraag was mij verzekerd dat er iemand langs zou kunnen komen om tegen die tijd gratis op te laten meten ondanks dat wij het tapijt zelf gingen leggen. Dat afstand of het feit dat carpet right het niet ging leggen moest geen obstakel zijn want daar werd niets over gezegd bij de verkoop. Voor de tweede keer langs gegaan bij de winkel want na telefonisch contact bleek dat er toch niet iemand langs ging komen om op te meten want de afstand Almere was volgens hun niet rendabel en tevens maakten wij geen gebruik van hun legservice. Zelf opgemeten en dit ook besproken in de winkel en een nieuwe factuur gekregen met de prijsaanpassingen. Tevens de bezorgdatum besproken. Op de dag van de bezorging gingen er meerdere dingen fout. De bezorger die extern wordt ingehuurd wilde contant geld van mij hebben aan de deur en dit is tijdens de 2 momenten in de winkel nooit tegen mij gezegd. Wat bleek er zat een aparte factuur achter de orginele geniet voor de bezorgkosten. Tevens was het verkeerde ondertapijt geleverd en ook te weinig hiervan. Die dag heb ik meerdere malen gebeld met het filiaal en was heel erg boos over de gang van zaken. De filiaalleider zelf gesproken en die begon eerst over dat dit ondertapijt duurder was dan wat ik besteld had. Is dit relevant? Het is tenslotte een fout! Totaal niet meedenkend over oplossingen want het ondertapijt heb ik uiteindelijk zelf op moeten halen in een filiaal in Almere dus ik heb zelf nog kosten moeten maken aan vervoer. Want het nog de zelfde dag laten bezorgen ging niet lukken.

Wanneer zij oprechte excuses hadden gemaakt en alles in werking hadden gesteld om dit op te lossen die dag en mee te denken.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 30 augustus 2016 om 12:10 geantwoord

Geacht mevrouw Romeijn,

Graag bevestigen wij de ontvangst van uw bericht via Klacht.nl welke in goede orde is aangekomen. Wij stellen het zeer op prijs dat u de moeite hebt genomen ons aan te schrijven. Via deze weg willen wij u graag onze welgemeende excuses aanbieden voor de ongelukkige samenloop van omstandigheden. Wij zijn ons ervan bewust dat de gehele gang van zaken in dezen geen schoonheidsprijs verdiend en zullen dit intern verder oppakken zodat we het in de toekomst kunnen voorkomen.

Wij verwachten u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Romeijn EL