Klacht: Slechte service met retouren en geen oplossing voor problemen

op 09 juli 2021 over MediaMarkt in de categorie Electronica Winkels - ketens

Vandaag een inbouwvaatwasser ontvangen van mediamarkt outlet. Nieuw was er helaas geen voorraad. Om dit te ontvangen heb ik een half dag vrij genomen. Na de levering aangesloten op een correcte wijze vervolgens aangezet. Na het starten heb ik gemerkt dat er water lekt. Gelijk afgesloten en weer eruit gehaald. Het blijkt dat de watertank een scheurtje heeft. Contact gehad met de klantenservice, resultaat;

1. Spijt ons zeer
2. We kunnen u een vergoeding geven óf
3. We kunnen het ophalen (eerste mogelijkheid 19-07-2021)
4. U krijgt na ontvangst binnen 5-7 werkdagen uw geld
5. Sorry meneer dit is de procedure
6. Heeft u verder nog vragen….

Hoe belachelijk is dit? En geen antwoord op mijn waterschade. NOOIT meer mediamarkt.

Spreken met een supervisor of manager is geen optie.
Hoe gaan we dit oplossen Mediamarkt?
Nu wordt er van mij verwacht dat ik op 19 juli weer een dag(deel) moet vrijnemen om het op te laten halen en vervolgens 5-7 werkdagen wachten op mijn geld. Misschien heb ik geen geld om een nieuwe te bestellen. Dan zou het erop neerkomen dat ik 20 dagen vanaf vandaag moet wachten totdat ik mijn geld heb en een nieuwe kan bestellen. Nieuwe bestellen laten leveren betekend dat ik ongeveer nog 4 weken zonder vaatwasser zit. Dat is toch niet acceptabel met een zwangere vrouw thuis. Ik weet echt niet wat ik hier mee moet.

Momenteel is een deel van mijn keuken nat geworden. Een halve dag vrij genomen. Voor het retouren weer aan halve dag vrij nemen. Voor het aannemen van de nieuwe vaatwasser weer een have dag vrij nemen.

Samengevat: outlet object schade is niet correct omschreven en heeft een onacceptabele schade (scheur in de watertank). Ik moet 2 keer een halve dag extra vrijnemen door deze wanprestatie. Ik moet zeker 3 weken wachten totdat mijn geld is teruggestort. En ik zit nog steeds zonder een vaatwasser, wat qua timing gewoon absoluut niet goed uitkomt.

Ik ben niet zoekende naar schadevergoeding naar mijn waterschade, dat is echt niet mijn intentie. Gelukkig valt het mee en is het niet gelekt naar de verdieping beneden. Ik zal de schoonmaker paar dagen eerder uitnodigen, daar blijft het bij. Maar alles daaromheen en hoe er wordt omgegeaan via de klantenservice is gewoon niet acceptabel in mijn beleving. Probleem veroorzaakt door Mediamarkt wordt opeens mijn probleem met nog een weken wachttijd. Waar moet ik nu bijvoorbeeld de defecte vaatwasser opslaan? Klantenservice had daar ook geen antwoord op. Ik baal er echt van en hoop op een beetje begrip en een gepaste oplossing. Als jullie klanten niet tevreden willen houden, snap ik wel heel goed waarom Coolblue met de dag groeit.

Fout in product en anders dan omschreven kan ik accepteren, uiteindelijk is het mensenwerk. Wat is totaal niet kan accepteren is dat ik ongeveer 2 weken moet wachten tot het weer wordt opgehaald en vervolgens nog eens 5-7 werkdagen moet wachten op mijn geld.

Graag zsm ophalen en mijn geld terugstorten. Als er een compensatie voor waterschade en 2 extra dagen vrij geregeld kan worden, is het alleen maar beter. En AUB hou op met de standard scripts bij de klantenservice. Soms moet het gewoon mogelijk zijn om een manager of supervisor te spreken. Iemand moet toch problemen kunnen oplossen, niet alles is op te lossen met de standaard procedures.

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over MediaMarkt

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over MediaMarkt nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fatihh