Klacht: Slechte service, klant kwijt

op 25 mei 2016 over ScooterSpot in de categorie Brommers, scooters en motoren

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn zoon heeft hier 6 maanden geleden een Vespa sprint gekocht. Aan het begin niks aan de hand tot na de 1000km beurt.
Daarna was het een en al ellende, de sprint valt telkens uit, start heel slecht, maakt over toeren en nog wat dingen.

Er word telkens gezegd dat het niet scooterspots fout is dat er zoveel problemen zijn aan de sprint.

Door de slechte behandeling en het niet willen toegeven van fouten, is scooterspot ons als klant kwijtgeraakt.

Gewenste Oplossing:

Wij zijn momenteel tevreden bij een andere scooterzaak in de buurt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ScooterSpot over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door HendrikKoppelman