Klacht: slechte service kapotte vitrage en te laat geleverd!

op 21 september 2016 over Carpetright in de categorie Interieurbedrijven

Enige tijd geleden zijn wij naar de Carpetright in Emmen geweest om een mooie vitrage uit te zoeken voor onze nieuwe woning, hierbij hebben wij duidelijk gevraagd hoe lang de levertijd zou zijn omdat wij deze op korte termijn nodig hadden, ons werd verteld dat dit door de bouwvak twee tot maximaal drie weken zou duren. Na twee weken hadden we niks gehoord dus gingen we van de maximaal drie weken uit zoals ons verteld was door een medewerker. Na drie weken nog geen bericht zijn wij zelf naar de Carpetright gegaan om te kijken hoe het zat. Hier werden wij uiterst onvriendelijk te woord gestaan dat we na een week maar terug moesten komen en dat er nooit gezegd zou zijn dat het twee tot maximaal drie weken zou duren, terwijl dit wel de afspraak was omdat wij anders elders waar de levertermijn korter was onze vitrage gehaald hadden. Aangezien de medewerker ons totaal niet vriendelijk ter woord wilden staan zijn wij vertrokken en besloten wij te wachten op een telefoontje. Na vier weken kregen wij een telefoontje dat onze vitrage er was. Toen wij dezen opgehaald hadden en thuis op wilden hangen kwamen wij er achter dat er een haakje/haal in de vitrage zat ter grootte van ongeveer 2 centimeter. Hier over direct contact opgenomen met de Carpetright in Emmen. Hier werden wij wederom totaal niet netjes te woord gestaan, sterker nog ze hadden hier geen tijd voor en wij zouden dezelfde dat terug gebeld worden. Dit is niet gebeurd pas na ruim een week terug gebeld met het bericht dat we nog te horen kregen wat er aan gedaan kon worden. Verder geen enkel bericht gehad van de Carpetright. Nu kregen wij een email met het bericht dat er nieuwe vitrage voor ons klaar lag. Deze hebben wij opgehaald en bij het ophangen komen we erachter dat er een zwarte streep (ongeveer een centimeter) in de vitrage zit. Om hier nu mee terug te gaan naar de Carpetright in Emmen lijkt ons weinig op te schieten gezien wij hier nu meerdere keren niet vriendelijk te woord gestaan zijn en naar ons idee de medewerkers ook geen zin hebben ons te helpen. Wij hebben een enorm slechte ervaring en balen dat wij onze vitrage niet elders besteld hebben, we zijn nu zoveel weken verder en zijn totaal niet tevreden! Klantonvriendelijk.. Wij zullen het onze vrienden en familie vooral NIET aan raden met carpetright in zee te gaan!

Wanneer Carpetright ons geld terugstort!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Carpetright over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Carpetright in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Carpetright een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Carpetright

Heeft op 28 september 2016 om 11:17 geantwoord

Geachte mevrouw Haag,

Wij betreuren het feit dat u een minder fijne ervaring hebt in één van onze winkels, waarvoor onze welgemeende excuses. Wij hebben inmiddels zowel telefonisch als per e-mail getracht om contact met u op te nemen voor het maken van een afspraak. Wij willen uiteraard graag de klacht bij u thuis beoordelen. De noodgordijnen heeft u geretourneerd, echter zijn wij nog in afwachting van de gereclameerde vitrage, waarvoor u reeds nieuwe hebt ontvangen. Wellicht kunnen we die gelijk mee retour nemen als we bij u zijn voor de beoordeling van de klacht.

Ik wil u graag via deze weg vriendelijk verzoeken om telefonisch contact op te nemen met ons filiaal te Emmen.

Bij voorbaat dank voor uw medewerking!

Carpetright After Sales

Alle klachten die gemeld zijn door Annoeskaemmen