Klacht: slechte service ing

op 24 januari 2014 over ING in de categorie Banken

Na aanleiding van de dood heb ik vandaag geprobeert om dit bij de ing te melden, ik ben naar het kantoor gegaan op het buikslotermeerplein te amsterdam,na heel lang wachten heb ik een medewerker aangesproken met de vraag of ik in een besloten ruimte het overlijden van mijn vader kon melden.
Hiervoor moest ik eenafspraak maken,aangezienikallang stond te wachten en ik echt nog wel iets anders te doen had besloot ik om de afspraak telefonisch te melden.
Gebeld met de ing en na4 minuten werd ik algeholpen, helaas kon de persoon voor mij geen afspraak maken maar ik zou worden doorverbonden met een specisle afdeling.
Helaas heb ik daar nooit iemand gesproken want na 7 minuten wachten werd de verbinding gewoon verbroken, geweldig hoor de ing, ik ga geen enkele moeite meer doen om het overlijden van mijn vader te melden.

De ing gaat contact opnemen en ik krijg excuses en er volgt een lulverhaal,ik heb mijnconclusie al getrokken zodra de financieen van mijn vader zijn opgelost ben ik vertrokken bij deze super slechte bank.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 28 januari 2014 om 15:59 geantwoord

Naar aanleiding van jouw klacht op Klacht.nl heeft mijn collega gisteren en vandaag (28 januari 2014) telefonisch contact met je gehad en de oplossing besproken. Voor vragen kun je contact opnemen met mijn collega.

Vriendelijke groet,

Marlies