Klacht: Slechte service, garantie voor niks

op 18 augustus 2018 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Karpet gekocht met twee jaar garantie. Na schoonmaak met water zijn de kleuren doorgelopen. Een melding gemaakt bij de klantenservice, maar stellig afgewezen. Het zou niet zichbaar zijn op de foto. En het zou bij de karpet horen en zou komen door schoonmaak met water. Medewerker was stellig. Afgewezen punt. Geen overleg mogelijk. Aangeven dat in handleiding staat dat ik het met water moet schoonmaken en onvoldoende ben ingelicht over moeilijke onderhoud van het product. Hierop zei de medewerker dat ze niet alles met klanten kunnen delen. Het was mijn eigen schuld dus dat ik het niet wist. Het staat nergens beschreven. Ook geen andere optie. Een klacht over de medewerken kon ik nergens anders melden. Ik kreeg alleen maar een nee te horen.
Grote spijt van mijn aankoop bij woonexpress. Slecht service, onvriendelijk persooneel. Geen begrip en medewerking voor de klant.

Ik wil een nieuw karpet en anders mijn geld terug.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 17 september 2018 om 10:00 geantwoord

Geachte heer, mevrouw Zeynep,
Hartelijk dank voor het melden van uw klacht.
Graag willen wij de gewenste oplossing bespreekbaar maken.
Zou u zo vriendelijk willen zijn om uw ordernummer enof telefoonnummer aan ons door te geven?
Wij zullen spoedig, uiterlijk deze week bij u terugkomen met een gepaste oplossing.
Wij hopen u voldoende te hebben geinformeerd.
Klantenservice Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door zeynep_torun