Klacht: Slechte service fauteuil

Reinbergen2 op 26 augustus 2021 over Sanders Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ten eerste is dit een vervolg op onze vorige klacht die nog niet was opgelost. De nieuwe hoes is binnengekomen na 14 weken en blijkt een groot kleurverschil in te zitten met de bestaande stof en lijmresten. Wij gaan niet weer 14 weken wachten op en nieuwe hoes en willen dat de fauteuil retour wordt genomen en ons geld terug. Nog geen goed jaar gebruik kunnen maken van de fauteuil. Wel een positieve reactie voor het vervangen van de accu viel wel onder de garantie

Gewenste Oplossing:

Geld terug en fauteuil retour naar Sanders

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanders Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Wonen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Wonen

Heeft op 31 augustus 2021 om 11:58 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer/mevrouw Reinbergen,

Spijtig om te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. Ik heb het intern besproken en doorgekregen dat mijn collega van de afdeling klantenservice contact met u heeft gehad en u een mail heeft gestuurd. Er zit geen groot kleurverschil in tussen de kleur van de hoes en de bestaande stof maar een nuanceverschil. U heeft ook akkoord gegeven voor de offerte en daar staat ook duidelijk in vermeld dat kleurverschil voor eigen risico is. Helaas kunnen we u hierover niet anders mededelen dan dat we ons standpunt hierin handhaven.

Met vriendelijke groet,

Margo Smits - Sanders Wonen

Reinbergen2

Heeft op 31 augustus 2021 om 12:13 geantwoord

Blijkbaar zoals uit meerdere klachten van andere klanten blijkt is de service van Sanders ver te zoeken. Koop hier nooit maar ook nooit iets.!!! Garantie tot aan de deur

Alle klachten die gemeld zijn door Reinbergen2