Klacht: Slechte service fauteuil

Reinbergen2 op 26 augustus 2021 over Sanders Wonen in de categorie Meubelwinkels

Ten eerste is dit een vervolg op onze vorige klacht die nog niet was opgelost. De nieuwe hoes is binnengekomen na 14 weken en blijkt een groot kleurverschil in te zitten met de bestaande stof en lijmresten. Wij gaan niet weer 14 weken wachten op en nieuwe hoes en willen dat de fauteuil retour wordt genomen en ons geld terug. Nog geen goed jaar gebruik kunnen maken van de fauteuil. Wel een positieve reactie voor het vervangen van de accu viel wel onder de garantie

Geld terug en fauteuil retour naar Sanders

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sanders Wonen over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Sanders Wonen in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanders Wonen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanders Wonen

Heeft op 31 augustus 2021 om 11:58 geantwoord

Beste heer/mevrouw Reinbergen,

Spijtig om te horen dat uw klacht nog niet is opgelost. Ik heb het intern besproken en doorgekregen dat mijn collega van de afdeling klantenservice contact met u heeft gehad en u een mail heeft gestuurd. Er zit geen groot kleurverschil in tussen de kleur van de hoes en de bestaande stof maar een nuanceverschil. U heeft ook akkoord gegeven voor de offerte en daar staat ook duidelijk in vermeld dat kleurverschil voor eigen risico is. Helaas kunnen we u hierover niet anders mededelen dan dat we ons standpunt hierin handhaven.

Margo Smits - Sanders Wonen

Reinbergen2

Heeft op 31 augustus 2021 om 12:13 geantwoord

Blijkbaar zoals uit meerdere klachten van andere klanten blijkt is de service van Sanders ver te zoeken. Koop hier nooit maar ook nooit iets.!!! Garantie tot aan de deur

Alle klachten die gemeld zijn door Reinbergen2