Klacht: Slechte service en kwaliteit

Justme1988 op 05 maart 2019 over By Musthaves in de categorie Internetshops - Kleding

Ik heb hier schoenen besteld. De hak zit los nadat ik deze 3keer gedragen heb. Omdat er ijzer in zit kan de schoenmaker ze niet maken. Hij kan niet door het ijzer heen boren. Daarom een klacht ingediend maar hoor niks. 2keer per e-mail een update gevraagd maar wederom geen reactie. Ook via Facebook Messenger reageren ze niet. Ik bestel hier niks meer. Genoeg webshops met dezelfde artikelen die wel service verlenen

Als ze het geld terugstorten van de schoenen. Heb ook de schoenmaker betaalt ook al kon hij de hak niet maken. Hij moet eerst kijken of er ijzer inzit. Dit heeft me 7euro gekost.

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over By Musthaves

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over By Musthaves nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht Justme1988

1 jaar geleden - Hier is 1keer reactie opgekomen rechtstreeks aan mij per email. Ik heb hier 3 maal een klacht over ingediend bij dit bedrijf. Na mijn klacht vorig jaar heb ik op 6 maart een mail gekregen wat ik een gepaste oplossing zou vinden. Hier heb ik op 6 maart op terug gereageerd. Op 12 maart nogmaals en op 24maart. Tot op heden heb ik nooit een reactie mogen ontvangen. Ik wou het toch even melden omdat de klacht nooit naar behoren is afgehandeld en ik mensen wil waarschuwen. Bestel hier niks want de kwaliteit en service is gewoon slecht!

Alle klachten die gemeld zijn door Justme1988