Klacht: Slechte service en komen leverafspraken niet na

op 13 december 2017 over Online Pakket Dienst in de categorie Koeriersbedrijven en post

Goedendag, ik heb een bezorgafspraak gemaakt waarbinnen het pakket met mijn telefoon binnen dat specifieke uur bezorgd zou worden. Online bij tracking staat een tijdstip van bezorging. Dit wordt niet aangepast 1,5 uur na de geplande bezorging is dit nog steeds ongewijzigd. De servicedesk van OPD is zeer onbehulpzaam en geen enkele informatie verstreken en weigert mee te denken of hulp te bieden. Dit is zeer vervelend omdat mijn telefoon reset moest worden voor het ophalen van de telefoon zodat deze dan meegenomen kan worden. Met gevolg dat ik nu al geruime tijd zakelijk mobiel onbereikbaar ben.

Zo snel mogelijke levering en opgaaf van tijdindicatie i.v.m. meetings en bereikbaarheid

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Online Pakket Dienst over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Online Pakket Dienst in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Online Pakket Dienst een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Online Pakket Dienst

Heeft op 13 december 2017 om 12:26 geantwoord

Goedemiddag Chenette, We zijn een beetje verbaasd over je mail, omdat onze koerier al sinds vanochtend 09:00u op de locatie zit van Deloitte. Hij heeft daar een plaats aangewezen gekregen waar je langs kan komen voor de telefoonwissel. Hij zit daar al voor je klaar.
Met vriendelijke groet, Online Pakket Dienst

Alle klachten die gemeld zijn door cvwl