Klacht: Slechte service en je stelt als klant niets voor

op 01 juni 2021 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Wij hebben in januari 2021 een buffetkast besteld bij de Otto. Deze zou binnen 3 weken geleverd worden maar werd uiteindelijk na 14 weken geleverd.
Uitpakken en monteren maar blijkt dat kast bij een essentiëel onderdeel verkeerd voorgeboord was. Direct contact met Otto klantenservice opgenomen. Is nu eind Mei en nog steeds geen oplossing vanuit Otto. Juiste onderdeel zou binnen 3 weken geleverd woorden maar ja, 3 weken Belofte Otto is minder waard als ……maar weer bellen. Ja meneer kan nog wel even duren want gemiddeld is de levertijd minimaal 3 weken maar als onderdeel er binnen 4 weken niet is, maken we nieuwe bestelling. Kortom al 4 maanden op een kast te wachten, oplossing Otto is beneden elk peil en als klant moet je betalen en zo snel als mogelijk inzouten. Lieve lezers, bestel nooit wat bij Otto wat zodra het fout gaat, lost Otto niets op! Mijn advies, blijf weg bij dit bedrijf

Dat er eindelijk iemand vanuit Otto contact opneemt met een oplossing. Alleen is besteld en weten niet wanneer de oplossing komt, geen enkele opvolging, niet reageren op de klacht dus simpel, het probleem oplossen en klant en klant te laten voelen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 01 juni 2021 om 15:24 geantwoord

Er is inmiddels contact opgenomen met de klant en excuses aangeboden. De buffetkast is inmiddels niet meer leverbaar. Het naleveren van onderdelen is dus helaas niet meer mogelijk. Er is samen met de klant gezocht naar een andere oplossing. Uiteindelijk is er,in gezamenlijk overleg, besloten een korting aan te bieden op de buffetkast.

Vriendelijke groet,
OTTO,
Backoffice

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenHHW