Klacht: Slechte service en geen oplossing

op 04 september 2018 over OTTO in de categorie Online Warenhuizen

Hoi ik heb al eerder een klacht gemeld over mijn slechte matras en onjuiste lattenbodem die ik heb gekregen. Voor een 7 zones matras hoor je minimaal 28 latten te hebben. Dit weet ik nu omdat ik langs echte bedden en matrassen winkels ben gegaan voor advies. Ik heb tijdje terug namelijk een matras en lattenbodem en ledikant besteld bij Otto. Destijds vroeg ik advies en kreeg dus een lattenbodem aangeboden met 26latten. Je vraagt advies en verwacht het juiste advies en niet van een een leek. Maar ik kreeg rugklachten en voel een deuk in mijn matras. Als ik nu kijk naar mijn matras bij Otto adviseren zij wel een lattenbodem van 28 latten minimaal. Waarom toen niet? Maar Toen meldde ik mijn klacht en zou er een meubelmaker langs komen. Die is geweest maar zei dat hij alleen naar mijn matras hoefde te kijken. Hij zei dat er zoveel cm deuk in je matras mag zitten. En dat mijn lattenbodem van slechte goedkope materiaal was en dat mijn klachten weg zouden gaan als ik een andere lattenbodem zou nemen. Maar dit schreef hij niet op want daar kwam hij niet voor. Hoezo?! Ik meldde toch duidelijk een klacht over matras en lattenbodem! En zo veel verstand had hij er niet van want hij wist niet wat voor matras ik had en wat voor Lattenbodem hierbij moest. Alleen wel dat hij slecht was kwa klwaiteit en goedkoop. Daarna heeft Otto mij via een e-mail laten weten niets te doen voor mij. Ik vroeg of ze mij wilde bellen en belde weerrrr naar de klantenservice maar ben niet terug gebeld.
Ik vind dit belachelijk! Mijn klacht was over 2 dingen en uiteindelijk wordt er maar naar 1 ding gekeken. Als je naar een professionele beddenzaak gaat zeggen ze dat er geen deuk in mag zitten en het terug moet veren! Maar Otto regels zijn dus anders?
En hoezo word ik niet netjes gebeld?
En zo afgewimpeld?
Ik heb recht op een juiste lattenbodem sowieso! Door jullie foute advies heb ik een onjuiste! Jullie adviseren nu bij verkoop wel 28 latten, hoezo krijg ik dan nu niet de juiste service en ook waar ik recht op heb ?

Als ik krijg waar ik om vroeg destijds. De juiste lattenbodem voor mijn bed! Een nieuw matras zal ik zelf moeten kopen volgens jullie regels en heb nu al helaas een topdekmatras moeten kopen voor mijn rugklachten dus het kost mij alleen maar geld! Snachts slaap ik niet en rol ik 1 kant op omdat mijn bed met slapen schuin loopt.
Ik vind het schandalig dat ik zo afgewimpeld word.
Ik ben toch een klant? Heb k dan geen recht op de juiste producten net als jullie nieuwe klanten?

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar OTTO over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door OTTO in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat OTTO een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

OTTO

Heeft op 04 september 2018 om 15:25 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door bellafleur