Klacht: Slechte service en geen omruil webshop gamma

op 07 juni 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Op 5 mei heb ik 2 wilgenschermen via de webshop van gamma besteld aangezien die niet leverbaar waren in de winkel, en deze 12 mei ontvangen.
Na aflevering (ik was zelf niet thuis) bleek 1 scherm goed en volgens afbeelding, maar 1 scherm was lelijk, vol met gaten, en leek gevlochten door iemand die zelf de takken verzameld had en voor de eerste keer een scherm probeerde te vlechten.

Op 13 mei heb ik het klachten formulier op de website ingevuld en gevraagd voor omruil.
Na een week nog niets gehoord te hebben, heb ik op 21 mei wederom het formulier ingevuld, maar heb hier ook niets meer op gehoord.
Op 24 mei heb ik maar een email gestuurd, en kreeg hier op 30 mei, een antwoord op dat ik foto’s moest sturen en zei de leverancier dan zou beslissen over de omruiling.
Ik heb gelijk dezelfde dag de foto’s gestuurd, maar tot op heden (7 juni) niets meer van gehoord.

Ik wil een omruil van het slechte scherm voor een scherm zoals afgebeeld op de gamma website, en als het andere scherm wat ik ontvangen heb.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Gamma nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Marchu