Klacht: slechte service en foute insinuaties van medewerker

op 02 september 2016 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

goedemiddag ,

Maart jl heb ik bij blokker een loungeset besteld deze wilden jullie al afleveren op nr 2 dit zag ik gelukkig waardoor hij alsnog bij mij op nr1 ia afgeleverd en ook gewijzigd op de transportbon.
Echter bij aflevering waren er meerdere onderdelen stuk wij gebeld ze zouden hem de volgende dag omruilen ,heel deze dag thuis geweest niemand gezien.
Wederom telefonisch contact gehad met blokker en omdat deze loungeset niet meer leverbaar was zouden ze hem een week later ophalen ,het geld terugstorten en een cadeaukaart ter compensatie opsturen.
Al met al netjes geregeld zou je zeggen
Een week later was haar geld nog steeds niet teruggestort en de cadeaubon ook nog niet ontvangen.
Weer gemaild een bevestiging gehad dat de oude cadeaukaart werd afgewaardeerd en een nieuwe met saldo opgestuurd zou worden.
Tot op heden geen cadeaukaart ontvangen ,wel een cadeaukaartnr via de mail gehad
Ik vandaag naar de blokker omdat ik een leuke keukenmachine had gezien en dacht nu kan ik mijn cadeaukaart wel innen .
Wij naar de blokker met de mail omdat de cadeaukaart er nog niet was en we dachten blokker zal dit wel netjes afhandelen.
Echter in de winkel zijn we netjes geholpen door de medewerker zij belde de klantensevice omdat we de cadeaukaart nog steeds niet hadden geind
Na 2 x doorverbonden te zijn van tokyo tot amsterdam werd er verteld dat de cadeaukaarten naar nr 2 waren gestuurd en niet naar mijn moeder op nr 1.
Hier kunnen wij echter niets aan doen was immers al veranderd op de transportbon.
Wij vonden dat blokker dit netjes moest oplossen alleen is dit tot op heden niet gedaan,tevens word er geinsunueerd door mvr Cema klantensevice blokker Amsterdam dat de kaarten al zijn geind .
Ten 1e zijn de kaarten niet bij ons thuis afgeleverd snap ook niet dat dit niet aangetekend gebeurd en ten tweede vond mvr Cema het ook raar dat we hem nu pas kwamen innen terwijl we dit uiteraard zelf mogen bepalen .
Ik hoop dat blokker dit alsnog oplossen .

als de cadeaubon alsnog wordt verstuurd en als mijn keukenmachine wordt vergoed, die ik nu heb moeten pinnen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Blokker over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Blokker in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Blokker een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Blokker

Heeft op 02 september 2016 om 17:26 geantwoord

Beste heer/mevrouw Nieuwendijk - Rosbergen,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Via Facebook hebben wij hier ook contact over . Via dat kanaal heb ik u net een oplossing aangeboden. Het lijkt mij handiger om via een kanaal hierover te communiceren. Mocht u het prettiger vinden om dit via Klacht.nl te doen in plaats van Facebook dan hoor ik dat graag.

Saskia
Blokker webcare

4 maanden geleden - Ik heb bericht ontvangen dat deze klacht over Blokker is afgesloten door de melder van de klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door MphNieuwendijk