Klacht: Slechte service en flut Ebooks

op 16 september 2016 over Studystore in de categorie Boeken

Net een jaar geleden heb ik bij studystore een aantal Ebooks gekocht, in de veronderstelling dat ik deze boeken zou kunnen downloaden en dus echt in bezit zou hebben, op mijn computer. Echter bleek dit niet het geval, ik ben hier ook nooit van te voren over geïnformeerd. Ik moest elke keer inloggen bij studystore om mijn boeken te kunnen inzien. Zeer irritant. Als ik dit van ter voren had geweten had ik dit nooit gedaan! En tot overmaat van ramp zijn sinds dit studie jaar mijn boeken, waar ik dik voor heb betaald, in eens verdwenen uit de online omgeving. En nu heb ik dus geen boek meer.
Ik heb toen als eerste studystore een berichtje via Facebook gestuurd met de vraag of ze mij konden helpen.( omdat ik de boeken met spoed nodig heb) Ze reageerde toen vrij snel dat er een storing was geweest en dat ik er nu weer bij kon, niet dus. Ik heb toen weer een bericht gestuurd via Facebook en toen werd mij verzocht om een mail te sturen via het online systeem. Ik kreeg netjes een bericht terug dat door was gestuurd naar de juiste afdeling en dat er aangewerkt wordt. Dat is inmiddels al 1,5 week geleden. In middels heb ik bij elkaar op verschillende dagen zo’n 90 minuten naar wachtmuziek zitten luisteren zonder ook maar iemand gesproken te hebben. En ik heb een keer 31min minuten naar wachtmuziek zitten luisteren en toen hebben ze mij opgehangen! ( ik geloof er helemaal niets van dat ze het zolang ‘druk’ kunnen hebben, ik vroeg mij oprecht af of ze niet gewoon met z’n allen op vakantie zijn ofzo) Verschillende berichtjes via Facebook verstuurd en nog maar een keer gemaild en er gebeurd niets. Op de Facebook berichten heb ik nog een paar korte norse antwoorden gehad dat ik daar op de verkeerde plek was.

Ik ben tevreden als ik mijn geld terug heb en ze weten hoe ze mij kunnen bereiken.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Studystore

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Studystore nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Studystore in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Studystore een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Studystore

Heeft op 23 september 2016 om 16:16 geantwoord

Beste Anne Sophie,

Wat vervelend dat je zolang in de wacht staat. Wij hebben het druk, maar doen ons uiterste best iedereen op tijd te woord te staan.

Wij hebben nogmaals contact met je opgenomen en vertrouwen er op dat de vervelende situatie wordt opgelost.

Studystore

Alle klachten die gemeld zijn door AnneSophie77