Klacht: Slechte service en afhandeling na aankoop nieuw shceerapparaat

op 05 juli 2016 over Philips in de categorie Electronica Merken

Ik ben in eerste instantie bij de klantenservice terechtgekomen voor de HQ170 of HQ171 die niet meer te koop zijn. Ik heb TWEE apparaten die zonder deze lotion niet meer goed werken. Door Philips een tip gekregen waar de lotion nog te koop zou zijn, én een mondelinge toezegging voor een voucher. Deze voucher zou niet voor alle apparaten gelden.
Eerst dus gekeken voor de lotion. Volgens BCC zou die nog te krijgen zijn. Op 1 juli echter te horen gekregen dat dit niet meer het geval zou zijn. Dus, een nieuw apparaat gekocht, de S952131 (twv. € 299,95). De verkoper vertelde me dat er op dit apparaat t/m 30 juni (één dag eerder) een cashback van €40 zou zijn geweest, en adviseerde me contact met Philips op te nemen. Zo gezegd zo gedaan.
Bij Philips krijg ik echter botweg te horen dat ik de actievoorwaarden moet lezen, dat de actie is afgelopen, etc. En, dat niet eens op een prettige toon. Ik wordt doorverwezen naar Nivea, de fabriekant van de lotion. Die zouden de oorzaak zijn van het niet meer beschikbaar zijn van de lotion. Ik heb echter bij Philips een scheerapparaat gekocht. Kan toch niet zo zijn dat ik bij HUN leverancier moet aankloppen? Philips wil dus dat ik mijn Coolskin apparaten weggooi, dan liefst bij hen een nieuwe koop waar een korting op is aangeboden, en wil me daarna ook die korting NIET geven. Ik kan dit niet begrijpen, vandaar deze klacht.

Als ik een cashback van €50 van Philips ontvang, en een verontschuldiging voor én de slechte informatie-deling, én de slechte behandeling bij de klantenservice tijdens mijn laatste contact.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Philips

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Philips nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Philips in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door hansvanwinkel