Klacht: Slechte service en 10% moeten betalen na terugsturen telefoon

op 31 mei 2017 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Als sinds december kreeg ik mails van belsimpel waar ik al sinds ruim 5,5 jaar mijn abonnement bij regel… dat ik mijn abonnement kon verlengen en zelfs over kon stappen naar een andere provider…. Na lang wikken en wegen besloten om te verlengen met een nieuw toestel en over te stappen van tele2 naar telfort…. Alles werd snel geregeld door belsimpel tot zover geen probleem…. Tot ik een bericht kreeg van telfort dat er een factuur was voor mij…. Ik moest inloggen om hem te bekijken…. Dat ging niet ik had immers geen inloggegevens ik mailde belsimpel om te vragen wat er aan de hand was omdat ik dacht dat er misschien iets verkeerd was gegaan en ik niet voor dubbele kosten wilde komen te staan…. Dat was zeker niet het geval ik moest pas 15 juni mijn simkaart overzetten om dubbele kosten te voorkomen ik kon dan vanaf 15 juni met mijn eigen nummer op het telfort simkaartje bellen… Oke ik zei nog sorry dat ik jullie heb lastig gevallen maar belsimpel reageerde dat het niets gaf dat ik altijd om informatie mocht vragen. Dus alles oké dacht ik… Tot ik 23 mei ineens gebeld werd om half negen ’s avonds ….. Ik had helemaal nog niet mogen verlengen tele2 ging niet akkoord met mijn nummerbehoud de mails aan mij waren door een automatisch systeem gestuurd en het was bij hun tijdens het aanvragen en regelen niet omhoog gekomen….en zij hebben dat verder niet gecheckt Ik kreeg drie opties

Ik kon mijn tele2 abonnement afkopen
Ik kon een nieuw nummer bij telfort accepteren
Of het hele boeltje annuleren

Ik besliste dat ik ging annuleren zij zouden mij een nieuwe sim sturen want die had ik inmiddels laten knippen a 2,50 euro

Het was 26 mei toen ik om een uur of zeven ’s avonds weer gebeld werd waarom ik dat toestel nog niet terug had gestuurd…. Omdat ik geen nieuwe sim heb die in mijn oude toestel past… volgens belsimpel had ik die allang moeten hebben…. Hemelvaart zat ertussen daar dachten ze niet aan…. Ik moest stand op heden mijn telefoon terug sturen anders zat ik twee jaar aan het abonnement van telfort vast met dat nieuwe nummer… En dus moest ik maar naar the phonehouse om een nieuwe sim te halen die ook niet achterlijk waren en mij een adapter lieten kopen a 7,99 euro zodat ik mijn oude telefoon weer kon gebruiken
Het nieuwe toestel bekeken met zijn drieën onder een daglichtlamp geen krasje of wat dan ook te zien dus foto’s gemaakt en in de originele verpakking terug gestuurd zelfs de luchtkussens terug in de verpakking gestopt en terug gestuurd op vrijdagavond nog.

Krijg ik vandaag een telefoontje van belsimpel dat ik 10% van de nieuwprijs moest betalen omdat er onder een speciale lamp krasjes opzitten die met het blote oog niet te zien zijn. Heb ik om foto’s gevraagd nou de krassen die daarop te zien zijn zaten er niet op toen ik hem verstuurde daar hebben we met zijn drieën naar gekeken en daar heb ik foto’s van…. Ik herken mijn toestel ook niet op de foto’s die zij gestuurd hebben….
Inmiddels heeft telfort zonder toestemming 20 euro afgeschreven en heb ik 23 euro voor dat toestel betaald en 4,95 euro verzendkosten.

Ik ben tevreden als ik mijn gemaakte kosten vergoed krijg en ik mijn geld dat ik heb betaald terug krijg zonder daar 10%vanaf te houden

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over belsimpel.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 27 juni 2017 om 12:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door DannyHagendoorn