Klacht: Slechte service bij schade tijdens bezorgen!

op 29 juni 2017 over Wehkamp in de categorie Online Warenhuizen

Op 02 april 2017 heb ik via de website van Wehkamp een vrieskast besteld en per ideal betaald. Op 06 april 2017 hebben de mannen van Dynalogic mijn bestelling bezorgd. Tijdens het bezorgen is mijn trap en de muren aan mijn woning enorm beschadigd. Dezelfde avond heb ik dit telefonisch met de klantenservice van Wehkamp besproken. Zij hebben aangegeven dat zij hiervoor niet aansprakelijk zijn en dat ik het transportbedrijf moet benaderen. (vind het heel erg krom en vaag, is niet te accepteren). Vervolgens heb ik de volgende ochtend het transportbedrijf en Wehkamp met als bijlage van de beschadigingen gemaild en aansprakelijk gesteld. Tot op heden ben ik nog steeds bezig met het afhandelen van dit zaak en hoelang het nog gaat duren is onbekend. Dus mensen als je iets koopt bij de Wehkamp, weet dan dat er geen service is voor het bezorgen. Bij schade tijdens transport ben jij als consument niet meer belangrijk voor Wehkamp. Walgelijk!

Ik ben tevreden, als het transportbedrijf z.s.m. de door mijn aangeleverde offerte bedrag overmaakt op mijn bankrekening. Ik wil de schade aan mijn woning herstellen en daarvoor heb ik het schadebedrag hard nodig!

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Wehkamp over deze klacht.

Bericht van Wehkamp

2 maanden geleden - Goedemiddag, Het spijt mij te vernemen dat de bezorging niet geheel vlekkeloos is verlopen. Ik ben er dan ook direct voor je achteraan gegaan. Mijn collega van Customer Care gaat contact opnemen met het vervoersbedrijf, Dynalogic. Wanneer mijn collega meer weet zul je hier verder over geïnformeerd worden. Met vriendelijke groet, webcareteam wehkamp

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Wehkamp in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Familie Tunc