Klacht: Slechte service bij problemen.

op 10 juli 2012 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Onlangs had ik een probleem met mijn iPhone 4s van een half jaar oud. Dit viel binnen de garantie maar om het probleem op te lossen, moest ik tot drie keer toe bellen met een betaald service nummer.

Volgens het bandje zijn de kosten 0,10 cent per minuut plus de kosten voor het gebruik van mijn mobiele telefoon wat gewoon uit mijn bundel mot gaan. Voor een gesprek van 13 minuten, is echter meer dan vier euro in rekening gebracht. En dit tot drie keer toe.

Behalve dat dit niet overeen komt met hetgeen op het bandje vermeld wordt, vind ik het ook niet netjes dat ik een zeer dure telefoon bij Apple koop en als deze vervolgens niet goed werkt, ik moet betalen om dit op te lossen.

Daarbij komt ook nog dat het geluid van het vervangende toestel niet goed werkt.

Al met al ben ik dus niet tevreden over de service. Om dit op te lossen of mijn beklant te doen, zal ik echter weer moeten bellen met hetzelfde dure telefoonnummer want een andere mogelijkheid is er niet.

Een email adres om gratis hulp te krijgen voor mijn problemen, dan wel een vergoeding voor de gemaakte belkosten en het Llerliefste natuurlijk een goed functionerende iPhone...

Alle klachten die gemeld zijn door ChantalMooy