Klacht: Slechte service bij ondeugdelijk filter

op 12 mei 2016 over Siemens in de categorie Electronica Merken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Niet verlenen van garantie bij ondeugdelijke stoffilter/pluizenzeef van Siemens condensdroger. Het apparaat stop tijdens het drogen. Volgens Siemens is de oorzaak een gescheurde filter in de hoeken op het scharnierpunt, waardoor veel stof bij de pomp en in het pomphuis komt.
Van een duurzaam apparaat mag ik toch verwachten dat dit niet na twee jaar, en misschien wel eerder wat niet opgemerkt is, voorkomt.
Derhalve vind ik dit apparaat ondeugdelijk en niet aan de verwachte duurzaamheid voldoen.
Voor de reparatie moet ik de factuur van € 157,57 voldoen welke bestaat uit voorrijkosten, arbeidsloon en een nieuwe pluizenzeef.
Met vriendelijke groet,
Anja Woltering

Gewenste Oplossing:

Als de factuur wordt gecrediteerd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Siemens

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Siemens nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door anja24071962