Klacht: Slechte service bij omboeken/annuleren ondanks nog niet getekend/betaald te hebben

op 02 juni 2017 over EuroParcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Het issue lag vooral bij het boeken. Er was nog niet getekend of betaald, en het huisje naast het onze is afgebrand (ongeval?). Omdat dit voor ons met de kinderen niet heel veilig vonden wilden wij graag omboeken naar een ander huisje binnen het park. Dit andere huisje was aanzienlijk goedkoper, maar we konden dit alleen maar doen voor de originele prijs.

Ondanks dat er nog nergens getekend was, of betaald wilde men enkel een nieuwe overeenkomst aangaan tegen de oude prijs, en annuleren was ook niet mogelijk tenzij een 90% annuleringsbedrag over de oude afspraak zou gelden.

Dit vind ik persoonlijk ernstig klantonvriendelijke service, en zelfs twijfelachtig in juridische juistheid.

Gewenste Oplossing:

Omboeking naar het goedkopere huisje zonder extra te betalen, annulering zonder kosten. Gezien er nergens getekend is, en ook nog geen betaling gedaan is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door EuroParcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat EuroParcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EuroParcs

Heeft op 06 maart 2020 om 15:21 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer Hendriks,

We sluiten hierbij uw klacht op Klacht.nl omdat deze door omstandigheden gedateerd is en zeer waarschijnlijk al is opgelost via een ander kanaal. Mocht dit niet het geval zijn kunt u deze natuurlijk opnieuw plaatsen zodat we dit alsnog voor u in behandeling kunnen nemen.

Met vriendelijke groet,
Europarcs Service

Alle klachten die gemeld zijn door Jules Hendriks