Klacht: slechte service bij kassa door zelfscan

Gouda999 op 15 september 2021 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

In de AH’s Gouda Lekkenborg en Markt, waar ik al 30 jaar klant ben, is ruimte gemaakt voor het zelfscannen. Hierbij staan een of twee medewerkers om de mensen te helpen. Er is dan nog maar een kassa open voor klanten die contant willen betalen. De afgelopen weken stonden er steeds vijf / zes wagentjes voor mij. Op de vraag of er een caissière bij kon komen werd door de zelfscanmedewerker gezegd dat er een collega op vakantie was. De tweede keer kreeg ik als antwoord dat de collega pauze had en derde keer werd er wel gezegd dat er een kassa extra open ging, maar dat gebeurde niet.

Wel steeds weer het opdringerige: Wilt u niet bij de zelfscan gaan staan? Nee, dat wil ik niet. En verder wil ik graag contant afrekenen!

Aangezien er niets verandert, haal ik alleen nog maar de bonusaanbiedingen en voor de rest wijk ik uit naar andere Goudse supermarkten, waar klantvriendelijkheid wat hoger in het vaandel staat.

Overigens is het niet mogelijk contact te leggen met AH Via de mail, vandaar deze manier.

Meer personeel achter de kassa's.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Gouda999