Klacht: Slechte service bij defecten

op 08 mei 2017 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Na een fijne ervaring in de winkel helaas minder plezier bij de levering. Een bijzettafeltje in de verkeerde maat. De opklapbare armleuningen van de nieuwe sofa blijken niet goed te werken. De belofte nog dezelfde dag contact te krijgen wordt niet nagekomen. Zelf met Woonexprss gebeld en na 10 minuten wachtrij een gewoon slecht gesprek. Geen excuses voor het niet opvolgen. “Waarom heeft u de klacht niet bij de chauffeur gemeld?”. Geen excuses voor de defecten. “U wordt nog deze week gebeld door onze klantenservice”. Had ik die dan niet aan de liijn? Geen topervaring met Woonexpress, niet tevreden.

Als de armleuningen van de bank zijn gerepareerd en goed werken, als het juiste bijzettafeltje is geleverd, als ik beter te woord wordt gestaan, als men excuus aanbiedt voor de fouten. Geen tien minuten in de wachtrij telefoon.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 09 mei 2017 om 10:43 geantwoord

Beste Erwin Welbergen,

Ik ben blij dat u een prettige ervaring hebt gehad in de winkel en erg spijtig om te horen dat u een minder prettige ervaring hebt gehad met de klantenservice. Ik wil dit gevoel dan ook graag bij u wegnemen. Excuses voor de vervelende situatie, een defect product ontvangen is natuurlijk altijd vervelend en wij lossen dit dan ook graag voor u op. De reden waarom u teruggebeld gaat worden is omdat u een klachtenbegeleider heeft die uw klacht persoonlijk zal behandelen. U zal vandaag gebeld worden door mijn collega die uw klacht in behandeling heeft. Nogmaals excuses voor het ongemak en ik vertrouw dat er een gepaste oplossing geboden zal worden.

Sanne - Webcare Woonexpress

Heeft op 09 mei 2017 om 22:16 geantwoord

Ik word naar de winkel gestuurd om daar zelf te gaan kijken of het bestelde er nog staat. Omgekeerde wereld. Voor het probleem met de bank armsteunen wordt het probleem bij een leverancier gelegd. Woonexpress is mijn leverancier. Klinkt als doorschuiven, niet als verantwoordelijkheid en actie nemen. Concrete afspraken voorzien van termijnen worden niet geboden. Dus zeker niet tevreden.

Bericht van Woonexpress

3 maanden geleden - Beste Erwin Welbergen, Het is jammer dat u dit zo ziet en zou het ook geen "doorschuiven" willen noemen. Wij moeten bij de leverancier navragen hoe dit kan en vanuit daar kunnen wij het probleem verder oppakken. Zoals eerder aangegeven heeft mijn collega u proberen te bellen om de klacht verder met u te bespreken en u een passende oplossing te vinden, helaas heeft zij u telefonisch niet kunnen bereiken en hebben wij u nogmaals een verzoek gedaan om telefonisch contact met ons op te nemen. Betreft de bijzettafel hebben wij inderdaad gevraagd of u naar de winkel zou willen gaan, de reden hiervan is dat wij deze tafels niet in 1 zelfde kleur soort hout hebben, dit kan altijd afwijken door de nerven in het hout. Dit komt omdat wij een nieuwe levering van deze tafels hebben gekregen en komen niet volledig overeen met de eerdere levering. In de winkel heeft u de kans om te kijken welke tafel het best bij die van u past. Dat is de reden dat wij u door hebben verwezen naar de winkel. Met vriendelijke groet, Sanne - Webcare Woonexpress

Reactie van de melder van de klacht Woon253

3 maanden geleden - Tafeltje graag crediteren, bank spoedig repareren.

Alle klachten die gemeld zijn door Woon253