Klacht: Slechte service Apple tijdens reparatie iphone 6 s plus

op 20 juli 2016 over Apple in de categorie Electronica - Computers

Ik heb een iphone 6 s plus gekocht en 3 dagen erna stootte ik ermee tegen een rand van de tafel met gevolg dat er een barst in het scherm zat. Ik ben de zelfde dag toen dat gebeurde ermee terug gegaan na de winkel waar ik die had gekocht en ik had de keuze of gelijk laten reparen maar dan moest ik 369,- betalen gelijk of de telefoon laten opsturen maar die ben ik dan wel 5 tot 6 weken kwijt. Ik vos het belachelijk om er 369,- voor te moeten betalen dus heb ik hem laten opsturen een week geleden ongeveer. Ondanks alles vind ik het een slechte service van Apple dat ik mij telefoon die net drie dagn oud was 5-6 weken kwijt ben terwijl ik hem ook ter plekke had kunnen laten maken maar veel geld kwijt zou zijn en als ik m opstuur een aantal weken kwijt ben..

Als ik hem had opgestuurd en binnen en week terug had kunnen krijgen. Want waarom duurt het 5-6 weken als ik hem laat opsturen terwijl ze het in de winkel gelijk kunnen repareren maar wel voor een belachelijk hoge prijs?

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Apple

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Apple nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kimberleyy_xx