Klacht: slechte service als toestel niet goed is

op 15 juli 2015 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

De telefoon die we hadden gekregen was niet goed , vanaf het moment dat hij uit het doosje kwam al niet. Dit binnen een dag gemeld bij belsimpel. We moesten nog maar een aantal dingen proberen , dan deed hij het vast wel. Na 5 dagen gemaild dat we een nieuw toestel wilden , dat deze echt niet goed was , dan moesten we hem maar terug sturen. Toestel precies een week nadat we hem gekregen hadden terug gestuurd volgens de regels van belsimpel. Dan moet je nog eens een week wachten voor je gebeld en wordt en dan is het negatief. Het toestel zou zijn beschadigd en dan krijg je geen nieuw toestel toegestuurd. Het toestel is vanuit het doosje met beschermfolie direct in het meebestelde hoesje gegaan en hij is beschadigd. Dan krijg je als bewijsmateriaal foto’s toegestuurd die niet van jou toestel kunnen zijn , de X van Experia is voor de helft weg , de randen zijn vies en ons toestel is in totaal niet eens twee dagen gebruikt en direct vanaf het begin in het hoesje gezeten. Nu hebben we 48 uur moeten wachten op de foto met Imei nummer. Imei nummer klopt , maar dat was ook al voorspelt. Maar je moet rechtsbijstand niet inschakelen en op internet zijn niet zoveel van dit soort klachten te vinden. Wij willen gewoon een toestel die doet wat hij doen moet en niet 10 % inleveren omdat hij zogenaamd beschadigd is. Op de site staat dat hij redelijkerwijs in nieuwstaat moet zijn en dat was hij. Wat een waardeloos bedrijf !!

Ik ben tevreden als ik uiterlijk vrijdag een nieuw toestel in huis heb. Ik ben de telefoon hard nodig voor mijn werk , klanten bellen , foto's die we nodig zijn , we hebben door dit gedoe al een hoop gezeur met klanten gehad. Dus als ik naar rechtsbijstand stap dan ga ik die kosten ook declareren , net als de tijd dat je met hun aan het bellen en mailen bent.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar belsimpel.nl over deze klacht.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat belsimpel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

belsimpel.nl

Heeft op 03 september 2015 om 15:11 geantwoord

Heeft op 03 september 2015 om 16:11 geantwoord

Oplossing is niet geboden , heb voor de vakantie nog een telefoontje gehad dat de telefoon ter reparatie opgestuurd was , terwijl wij hier NIET om gevraagd hadden ,ik heb een mail gehad dat de telefoon opgestuurd zou zijn naar ons , maar wij hebben nog steeds geen telefoon gezien !!!
Belsimpel is een waardeloos bedrijf als het om garantie gaat , ze luisteren niet naar de klant , drijven hun eigen ding door en daar heb je het mee te doen.

Alle klachten die gemeld zijn door waterinka