Klacht: Slechte service

op 07 oktober 2016 over Van Dijk Educatie in de categorie Boekhandel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een aantal keren gebeld met u, ik wachtte ongeveer een half uur (30 min) en dan verbrak u de verbinding, dit gaat ten koste van al mijn beltegoed, graag wil ik dat u contact met mij opneemt, want dit gaat te ver.

Gewenste Oplossing:

Ik zou graag willen dat jullie contact met MIJ opnemen, en mij dus bellen op het nummer 0640072292. Ik heb een bestelling bij jullie gedaan maar die is niet compleet, dus graag even bellen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Van Dijk Educatie over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Van Dijk Educatie in behandeling genomen

Bericht van Van Dijk Educatie

1 maand geleden - Klacht is telefonisch opgelost.NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Van Dijk Educatie een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Van Dijk Educatie

Heeft op 11 oktober 2016 om 15:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Asmaa,

We zien dat het telefonisch is opgelost.
Wanneer er nog vragen zijn, horen we het.

Met vriendelijke groet,
VanDijk.nl

Heeft op 11 oktober 2016 om 18:43 geantwoord

ik ben inderdaad benaderd met vandijk maar mijn probleem is nog niet helemaal opgelost, ik kan nogsteeds niet inloggen op vandijk bundel, ik moest een e-mail sturen maar ik wacht ongeveer 3 dagen en nogsteeds niks van vandijk gehoord..

met vriendelijke groet,
Esmaa el Azawi

Alle klachten die gemeld zijn door a.azawi