Klacht: Slechte service

op 13 september 2016 over Typhone in de categorie Telecomwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een maand geleden een order gedaan, die is om onbekende redenen (zelfs Typhone weet kennelijk niet wat er mis is gegaan) niet doorgekomen. Na meerdere malen bellen, chatten en mailen, is het probleem nog steeds niet opgelost. Sterker nog, de service tijdens deze contact momenten is ronduit slecht, gegevens moeten tot drie keer toe worden gegeven omdat het zogenaamd ontbreekt of verkeerd staat, en de klacht mail wordt niet serieus genomen, zie onderstaande mail correspondentie:

Goedendag,
Al enige jaren bestel ik mijn telefoon en mobiele abonnementen bij Typhone. Hier was ik altijd prima tevreden over. Deze keer ging het echter niet zo goed. Ik heb nu al 3 keer achter m’n order (ordernummer 120136656 ) aan moeten bellen/chatten waarbij ik te horen krijg dat de oorzaak dat de order neit is doorgekomen/aangesloten onduidelijk is. Inmiddels wacht ik al 3 weken op m’n telefoon. Dit is erg teleurstellend en zoals gezegd ben ik dit niet van Typhone gewend. Het is bijzonder hinderlijk dat dit zo slecht loopt, als ik dit had geweten dan had ik het ergens anders besteld. Deze mail is dan ook als signaal en feedback bedoeld, en ik hoop dat jullie er wat aan zullen doen.

Hun antwoord:
Beste Cheuk,
Zoals je misschien al van mijn collega vernomen had ontbrak je BTW nummer voor je bestelling. Deze is nu bij ons bekend dus ik heb gelijk een verzoek neergelegd bij onze back office om je bestelling opnieuw op te pakken. Dit zullen zij direct doen en binnen enkele dagen kun je je bestelling verwachten. Je zal per mail op de hoogte gehouden worden over de status van je bestelling.

Mijn reply:
Ja dat had ik net dus inderdaad gehoord ja. Maar het btw nummer heb ik rond 17 aug al telefonisch doorgegeven. Dus ten eerste is het vreemd dat dit niet goed is doorgekomen, en ten tweede is het ronduit belachelijk dat ik 4 keer contact met jullie moet opnemen, en dat op het laatste moment dit pas naar boven komt. Dit moet elke medewerker toch kunnen zien als ze m’n order status bekijken??
Daarbij vind ik het slechte service dat bij notabene als ik met jullie aan het chatten ben, jullie moet gaan bellen! Een beetje service op z’n minst zou zijn dat jullie MIJ bellen, als ik op de chat vertel dat ik al 3 weken wacht op m’n order.
Dus ik ben erg ontevreden over jullie serviceverlening!
Daarbij heb ik ook nog niet gehoord dat jullie die fouten/slordigheden hebben erkend, en dus duidelijk het signaal/de feedback niet opgepikt hebben.
Voor de duidelijkheid dan nog maar een keer: De boodschap is: IK BEN ZEER ONTEVREDEN!

Hierop heb ik geen antwoord gekregen. En de order is nog steeds niet doorgekomen.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelling binnen heb en een duidelijk signaal van Typhone krijg dat ze erkennen dat er iets niet goed is gegaan in hun proces en hun service.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Typhone

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Typhone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door CheukCheng