Klacht: Slechte service

op 31 augustus 2016 over Dynafix in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ze hadden en nieuw scherm erop gezet de eerste keer maar er zat een extra randje bij de SIM-kaart houder in het toestel zodat de SIM-kaart tray der niet meer in geplaatst kon worden.
Toen weer opgestuurd naar Dynafix om het toestel WEER te laten te repareren krijg je een ander scherm met krassen erop en is de Home-button bij de Samsung Galaxy S7 Edge beschadigd zodat je geen vingerafdruk meer op je toestel kan zetten.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ze eindelijk is iets repareren zonder dat het direct terug gestuurd moet worden.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dynafix

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dynafix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dynafix in behandeling genomen

Bericht van Dynafix

11 maanden geleden - Geachte klant, Zou u ons wellicht kunnen voorzien van het iRMA-nummer of het IMEI-nummer van de betreffende reparatie danwel het toestel waar dit om gaat? Dan kijken wij graag mee naar uw case. Hopende van u te vernemen. Met vriendelijke groet, Dynafix WeCare Team.

Reactie van de melder van de klacht Delvinii

11 maanden geleden - iRMAVODA14026941 (Samsung Galaxy S7 Edge)

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dynafix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dynafix

Heeft op 14 september 2016 om 09:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte klant,
We zien dat uw toestel inmiddels opnieuw binnen is gekomen en wij zijn aan het kijken naar een oplossing voor uw case.
Wij hopen hiermee uw klacht dan ook naar wens afgehandeld te hebben.

Mochten er toch nog vragen of opmerkingen zijn vernemen wij deze graag van u. Ook op een gesloten klacht is het mogelijk een reactie te plaatsen.

Met vriendelijke groet,
Dynafix WeCare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door Delvinii