Klacht: Slechte service

op 22 augustus 2016 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb nog nooit zo’n SLECHT service gehad!!!!! Na alle ellende komen ze voor de derde keer mijn keuken bezorgen. Bij de eerste bezorging zijn de helft van mijn goederen niet geleverd. Tweede bezorging kwamen ze met gescheurde dozen waardoor ik schade had. Nu de derde keer!!!!! Daar komt ie dan, De bezorgtijd zou plaatsvinden tussen 20.00-23.00 uur, na uren wachten krijg ik een bericht dat ze midden in de nacht tussen 23.22 en 00.17 uur bezorgen?! Slechter kan het niet! Ik zal nooit maar ook nooit meer door jullie iets laten bezorgen! Wat een slecht een KWALITEIT en STATUS!

En dit op een werkdag waardoor mijn buren geluidsoverlast krijgen. Er is absoluut geen service van 48 uur. Mijn bestelling heeft plaatsgevonden op 6 augustus 2016 en we zitten vandaag op 22 augustus. Ik ben nu al ruim twee weken verder. Ik heb verschillende keren vrij moeten nemen van mijn werk en mijn monteur voor de tweede keer moeten afbellen. Ik heb tevaak zelf moeten bellen voor een bezorgafspraak. Daarnaast werd ik tijdens de eerste levering bedreigd dat als ik de order die half is bezorgd niet zou tekenen ze weer alles zouden inladen. Belachelijk voor woorden. Je krijgt geen tijd om je orders te controleren. Vervolgens nieuwe afspraken gemaakt die ook niet nageleefd worden.

Ik ben al twee welen kwaad en woest. Ik vind het verschrikkelijk wat ik de afgelopen twee weken heb meegemaakt. Ik heb hierdoor veel stress gehad en mijn snipperuren moeten opnemen. Ik verwacht een compensatie en schadevergoeding.

Alle klachten die gemeld zijn door kutlup