Klacht: Slechte Service

op 29 juli 2016 over Tele2 in de categorie Alles-in-1

Ik heb echt spijt dat ik overgestapt ben van Telfort naar Tele2. Ik kan al 6 maanden niet in mijn mailbox van Tele2. Eerst was er 2x een incident waarbij mijn hele mailbox prompt verwijderd werd. Ik had een klacht hierover geplaatst op het Tele2-forum, maar die konden ze niet oplossen. Al mijn emails was ik kwijt en ze konden het niet terughalen terwijl ze het zelf verwijderd hadden.

En nu kan ik al meer dan 6 maanden niet in mijn email, want de toegang tot mijn mailbox is gesloten. Ik heb 100x een nieuw wachtwoord aangevraagd, ik heb in een telefonisch gesprek met een medewerker OM HULP gevraagd en toen hoorde ik dat ik mijn facturen echt precies op de dag van de factuurdatum moest betalen en niet 2 dagen erna, dat was de reden van blokkade. Dus toen heb ik al mijn facturen betaald, en nog steeds heb ik GEEN TOEGANG. Ik krijg geen hulp of reactie, NIKS.

Maar o wee als je 2 dagen te laat betaalt, dan kunnen ze bij TELE2 wel ineens werken en sturen ze een boete van 28 euro.

Als ik weer toegang krijg tot mijn mailbox (webmail)

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tele2

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tele2 nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht ErcanYilmaz

11 maanden geleden - NOG STEEDS GEEN REACTIE! TELE2 IS HET SLECHTSTE BEDRIJF VAN NEDERLAND!

Alle klachten die gemeld zijn door ErcanYilmaz