Klacht: Slechte service

op 14 juli 2016 over Mandemakers Keukens in de categorie Keukenleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

geachte heer/ mevrouw, In december heb ik in Wateringen een keuken bij u gekocht. Deze is 27 mei geplaatst en gemonteerd. Helaas was het keukenblad stuk waardoor 22 juni een nieuw blad is geleverd en deze is geplaatst. dat weekend ben ik gaan schoonmaken en constateer een deukje in een kopstuk en meld dat bij de klantenservice. Van mijn contactpersoon bij de klantenservice krijg ik een offerte om het te laten maken waaraan kosten zijn verbonden. Beste Mandemakers daar ben ik het niet mee eens. Ik koop een dure keuken en meld een klacht en verwacht eigenlijk dan ook dat er vanuit jullie de service is dat het opgelost wordt, kostenloos. Meld ik deze klacht maanden later oke maar in de tussentijd van plaatsen en nieuw keukenblad is de keuken niet in gebruik geweest en was de keuken in mijn ogen ook nog niet af. Ook bij het keukenblad gaan er stukjes vanaf terwijl ik het niet actief in gebruik heb. Vanuit de firma van het keukenblad komt iemand eind augustus pas langs.

Graag verneem ik of er iets aan het deukje gedaan kan worden

groet Fam Paap

Gewenste Oplossing:

als het deukje wordt opgelost Kostenloos of bied iets ter compensatie aan .

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Mandemakers Keukens over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Mandemakers Keukens in behandeling genomen

Bericht van Mandemakers Keukens

8 maanden geleden - Beste familie Paap, Hartelijk dank voor uw bericht. Spijtig te vernemen dat deze situatie is ontstaan. De beschadiging is helaas buiten het bepaalde garantietermijn gemeld, vandaar dat u een offerte heeft gekregen voor het vervangen van het onderdeel. Ik begrijp dat dit erg vervelend is en vooral als u de keuken nog niet geheel in gebruik heeft genomen. Ik ga deze situatie dan ook bespreken en kom hier spoedig bij u op terug! Met vriendelijke groet, Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Mandemakers Keukens een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Mandemakers Keukens

Heeft op 18 juli 2016 om 11:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste familie Paap,

Ik heb zojuist van mijn collega vernomen dat zij telefonisch contact met u heeft gehad en kosteloos een nieuw passtuk in bestelling heeft gezet. Zodra wij de bevestiging vanuit de leverancier hebben ontvangen zal mijn collega contact met u opnemen voor het plannen van een afspraak voor levering en montage. Tevens komt de leverancier van uw werkblad langs ter beoordeling hiervan.

Ik ga ervan uit dat alles naar tevredenheid wordt opgelost!

Met vriendelijke groet,

Matthijs - Webcare Mandemakers Keukens

Alle klachten die gemeld zijn door lpaap