Klacht: Slechte service

op 07 juli 2016 over Royal Limousine Service in de categorie Algemeen

Voor een evenement hebben we een limousine gehuurd bij Royallimousine. Helaas is op deze middag de limousine chauffeur weggelopen (zonder dit van te voren overlegd te hebben), waardoor niemand in de limousine kon zitten of op de foto kon, waardoor de limousine er ‘maar gewoon stond’. Dit was erg teleurstellend en niet volgens afspraak (net zoals er geen rode loper en fles drank aanwezig was).

Hierover hebben we meerdere keren gebeld naar het bedrijf, iedere keer zouden we teruggebeld worden, maar dit is nooit gebeurd. Helaas voelden we ons totaal niet begrepen en serieus genomen. Ook op de mail krijgen we nu geen reactie meer. Niet netjes om zo met je klanten om te gaan.

Ik zou het daarom mensen afraden om hier een limousine te huren.

Als het bedrijf leert om een klant serieus te nemen en de klant met respect behandeld. Een simpele 'mijn excuses' zou hierin al voldoende zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Royal Limousine Service

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Royal Limousine Service nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 125Procent
x