Klacht: Slechte service

op 01 juli 2016 over Perry Sport in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste Heer/Mevrouw,

Afgelopen zondag ochtend heb ik een Go Pro hero 4 Silver besteld + Smart remote.
Gedurende de week heb ik al meerdere keren de zaak gebeld om te vragen wat de stand van zaken is daar ik na de bevestiging niks meer heb vernomen. Ook ben ik langs gegaan in de fysieke winkel maar ook daar konden ze mij niet verder helpen.

Tot ik zojuist van de klantenservice heb vernomen dat deze go pro niet meer leverbaar is en dat het geld wordt terug gestort op mijn rekening.

Zoals U wel begrijpt ga ik met bovenstaand niet akkoord en vind ik dat U genoodzaakt bent om de Go Pro aan mij te leveren. Ik wil dan ook spoedig een reactie op deze mail ontvangen met hoe dit opgelost gaat worden want het is natuurlijk belachelijk om zo met de klanten om te gaan!

Gewenste Oplossing:

Als de Go Pro aan mij geleverd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Perry Sport

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Perry Sport nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Perry Sport in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Perry Sport een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Perry Sport

Heeft op 11 januari 2017 om 19:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Van Beurden. Allereerst mijn oprechte excuses voor de late reactie. Ik vind het heel vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft opgedaan bij Perry Sport. Ik zie in mijn systeem dat het bedrag inmiddels aan u is teruggestort op het bij ons bekend zijnde rekeningnummer. Nogmaals mijn excuses. Groeten van de Klantenservice Perry Sport

Alle klachten die gemeld zijn door Marissa van Beurden