Klacht: Slechte service

op 26 juni 2016 over belsimpel.nl in de categorie Telecomwinkels

Mijn zoon heeft een telefoon nexus 6 gekocht en binnen een half jaar (2jaar garantie) was het beeldscherm al gebroken. We Zijn nu een jaar verder en hij is inmiddels voor de 3e keer gebroken. (Nog steeds binnen garantie) niet door laten vallen Maar door dragen in broekzak. Twee keer heb ik de kosten verhaald op de verzekering Maar nu de 3e keer spreek ik de garantie aan. Het betreft een reparatie van 300,- per keer met een eigen risico van 100,-. De eerste keer heb ik Belsimpel ook aangesproken en werden we doorgestuurd naar een reparateur. Dit advies hebben we opgevolgd. Nu krijgen we als reactie dat we het hadden moeten down volgens hun regeling en doordat we dit niet geld aan hebben vervalt de garantie. Ik heb hen aangesproken dat ik precise volgens Hun aanwijzingen heb gehandeld. Dan krijg je een mail terug met dezelfde strekking. Ik heb hun nog aangesproken dat je van een telefoon van 600,- kwaliteit mag verwachten en daar reageren ze niet op. Eerst probeer je het netjes. Hopelijk heeft het op deze manier meer effect.

Als de telefoon op hun kosten vervangen of gerepareerd wordt.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over belsimpel.nl

Reactie van de melder van de klacht Chris001

10 maanden geleden - Jammer dat Belsimpel hier niet op ingaat. De slogan "tot het uiterste voor jou" wordt wel eens vergeten??

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door belsimpel.nl in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Chris001