Klacht: slechte service

op 23 mei 2016 over Primark in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wilde een hele leuke tuinbroek kopen, en op de paspop gaf de tuinbroek 5 euro aan. ik heb het nog extra gecontroleerd omdat ik het zeker wilde weten en de 5 euro kaart zat toch echt aan de tuinbroek, maar eenmaal bij de kassa gaf hij een hele andere prijs aan, en de cassiere haalde haar leidinggevende erbij die al niet eens nederlands kon spreken, en ik kreeg de tuinbroek dus niet mee voor de prijs die de paspop aangaf, ik vind dit eigenlijk best schadalig, vooral als de paspop een bepaalde prijs gaf, dit noem ik superslechte service

Gewenste Oplossing:

ik zou tevreden zijn als ik het wisselgeld terug krijg, aangezien ik van een klein budget moet leven, en vooral gemeende excuses,

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Primark

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Primark nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door kim van loo