Klacht: Slechte service

op 20 mei 2016 over Douglas in de categorie Parfumerie winkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dinsdag besteld en na twee meldingen van DHL geen levering ontvangen. Nu moet ik 5 werkdagen wachten op antwoordt omdat Douglas & DHL deze overeenkomst hebben gemaakt bij dit soort klachten. Douglas geeft zelf aan voor 20.00 uur bestellen is de volgende dag in huis. En nu moet ik nog eens 5 werkdagen wachten om te weten wat er gaat gebeuren. Dat vind ik geen service.

Gewenste Oplossing:

Als ik binnen 24 uur weet wanneer mijn pakket nu bezorgd wordt of per direct mijn geld teruggestort wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Douglas in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Douglas een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Douglas

Heeft op 24 mei 2016 om 16:37 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Reactie van de melder van de klacht MirtevanGent

1 jaar geleden - Helaas heeft het tot nu toe niet geresulteerd in een levering aan mijn adres. Ik vind het erg jammer dat met hetzelfde bezorgbedrijf, die al meerdere beloftes heeft gedaan, opnieuw verzocht is het pakket af te leveren. Tot nu toe ben ik erg teleurgesteld en veel tijd kwijt geweest om een bestelling te mogen ontvangen.

Reactie van de melder van de klacht MirtevanGent

1 jaar geleden - Het pakket is vanavond bezorgd.

Alle klachten die gemeld zijn door MirtevanGent