Klacht: Slechte service

op 17 mei 2016 over Gamma in de categorie Bouwmarkten

Wij wilde graag een speelgoedkist kopen bij Gamma, Nijbracht, Emmen.
Er waren speelgoedkisten op voorraad, maar geen show model. Dat vonden wij niet handig. Toen we vroegen of we op zijn minst de kleur mochten bekijken, kon dat ook niet omdat er dan een doos opengemaakt moest worden “en dat doen we niet”.
Hoogst merkwaardige manier van verkoop. De kat in de zak. En als die geruild had moeten worden, was de doos ook open geweest.
We zijn boos vertrokken ZONDER speelgoedkist.

Een showmodel van een artikel hoort aanwezig te zijn. Als dat niet zo is, op zijn minst een doos openmaken zodat de klant de kleur kan zien. In de krant namelijk "wit", maar op de doos stond "off white". Dus wit is niet wit, maar wat is het dan wel???

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Gamma

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Gamma in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gamma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gamma

Heeft op 17 mei 2016 om 12:49 geantwoord

klant benaderen en de mogelijkheid bieden alsnog de kleur in te kunnen zien. intern bespreken we deze situatie omdat dit niet bij onze manier van werken past. Gamma Emmen betreurd de situatie en wil graag een oplossing bieden die hierbij past. door middel van een telefoongesprek hopen we mondeling een oplossing te kunnen vinden.

Alle klachten die gemeld zijn door de Roo-Gade