Klacht: slechte service

op 28 april 2016 over Roompot in de categorie Vakantieparken

verwarming in huisje deed t niet,pas na 2 dagen opgelost,waterkoker (van roompot zelf)veroorzaakte kortsluiting,hierdoor deed niks het meer(koelkast ook niet)om 1030u klacht gemeld en om 15u nog niet opgelost,wc stonk heel erg naar grondlucht(2 x gemeld maar niks mee gedaan)afzuiging stond heel hard en was echt heel vervelend.Voor de kachel moesten monteurs van buitenaf komen en die konden pas rond 2115u komen.Bij aankomst zat er overal vogelpoep op de voordeur.Mijn zoon en ik zijn eerder weggegaan omdat we niet de rust konden vinden waarvoor we eigenlijk op vakantie gingen.Ik ben Ms patient en al dit gedoe helpt niet echt mee.Ik ben 3x bij de receptie geweest waar verteld werd dat er heel veel klachten waren en tevens liet een medewerker mij ook een stapel a4 zien met alle klachten.Ik voel mij niet serieus genomen en het was voor ons een hele onprettige vakantie.

Als er een goede oplossing komt want wij zijn hierdoor niet echt een voorstander geworden van Roompot en zullen niet snel meer iets boeken.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Roompot over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Roompot in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Roompot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Roompot

Heeft op 02 mei 2016 om 14:38 geantwoord

Heeft op 19 mei 2016 om 15:15 geantwoord

Na een hoop ellende door mijn Ms was het echt tijd voor een weekje ontspanning en genieten.Wij hebben zeker niet genoten en ik vind deze oplossing geen oplossing.Ik weet door mijn ziekte niet wanneer ik weer in staat ben om op vakantie te gaan,dus waarschijnlijk gaan wij ook geen gebruik maken van hun belachelijke aanbod van 50 euro korting op een volgend verblijf.Graag zou ik het anders opgelost zien.Met vriendelijke groet,Jessica Verhoek

Alle klachten die gemeld zijn door Jessica verhoek