Klacht: slechte service

een zaterdag zending die wij op zaterdag moeten ontvangen en dat heel duidelijk aangegeven door het afzender, wij hebben de zending tot 15:00 dinsdag nog niet ontvangen en wij hopen dat ie wordt aangeboden de komende uren, het is heel slecht service en wij raden het af.

de postbode was 15 minuten eerder dan dat de winkel open ging en ging op de bon noteren ( vandaag gesloten). heel dom ! want op de deur staat duidelijk de openingstijden, en alleen zondag is gesloten.

in plaats van dat ze bij de buren laten, nemen ze mee naar het depot en bieden ze het niet de volgende dag aan, tot dat wij nog een keer gingen bellen en vragen waar de zending is, toen is ie nog een keer aangeboden, eindelijk zouden hem moet ontvangen op dinsdag, maar het is nog steeds niet gebeurd. we gaan geen zaken meer doen met GLS

slechte service!

GLS moet zorgen dat het pakketje op tijd wordt aangeboden, als er niemand is mag een briefje in de brievenbus, bij de buren proberen het pakketje te laten, dat soort standaard dingen doen de meeste post bedrijven.

slechte service

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over General Logistics Systems (GLS)

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar General Logistics Systems (GLS) over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door General Logistics Systems (GLS) in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat General Logistics Systems (GLS) een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 10 mei 2016 om 11:04 geantwoord

Geachte GLS medewerker/ster,

Excuses lossen geen problemen op, Uw collega heeft ons werk vertraagd, wij hadden op zaterdag een klus die afgehandeld moet worden voor de klant en omdat wij de onderdelen niet op tijd hebben ontvangen hebben wij een boze klant gehad, niet omdat wij de oorzaak waren maar uw collega die een 2de keer had moeten proberen de zending aan te bieden of minimaal bij de beuren laten, dat doet de meeste transport bedrijven.
Wij verwachten dat GLS ons wel zal tegemoetkomen om hen klanten tevreden te houden!

Hoogachtend,
Ayadi Ayad