Klacht: Slechte service

San1969 op 09 december 2021 over Made.com in de categorie Internetshops - Meubels

Na lang wachten (bijna twee maanden langer dan bij het plaatsen van de bestelling was aangegeven) ontvingen wij een schoenenkast die binnen een week al een probleem met de bevestiging van de kleppen vertoonde. Als “oplossing” bood Made.com een vergoeding aan van 20 euro. Ik kon ook een nieuwe kast krijgen, maar dan moest ik eerst de defecte kast retourneren. Levertijd van een nieuwe kast: vijf maanden… Het is een mooie kast, maar de service is slecht. Onbehulpzame klantenservice. Ze beloven klachten naar “tevredenheid” op te lossen. Niet dus. En geef je een product een slechte review: die wordt niet geplaatst. De reviews moet je dus met een korreltje zout nemen. Wees gewaarschuwd!

De kast omruilen. Eerst een nieuwe kast bestellen en bij levering de defecte kast retour.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Made.com

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Made.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door San1969